Overblog Suivre ce blog
Editer la page Administration Créer mon blog
/ / /

Sinds 1997 werkt Nathalie Pirotte de bekistingen fourgonnette était Giet dat ze op een steun bidimentionele.
Toen de artieste roseaux onder Parrafine de eenvoudige vormen van Stille lichamen schetste, langzaam verschijnen nu maar zeker de omtrekken van de materie los ervan om het onderwerp te maken.
Om een ander statuut te verlenen afbeeldingen aan haar zij met haar Inspiratie uit de vrouwelijke pers.
Deze personnages Leent Nathalie Pirotte van onze maatschappij.
Buiten het lichaam vrouwen getreden, wellustige tijdschriften uit schoonheden. Hun afbeeldingen zijn gebonden aan de Rituele Gebären van de plasticienne die ze rencontré warme était maskeert.
De Laat ons artieste min een of meer leesbare gedaante zien die door de aanwezigheid van dikke lagen verzacht Parrafine wordt.
Onder huid doorschijnende deze, door een collage bouwt ze haar modellen. De vormen geknipt worden, omgedraaid fr geplakt vervolgens.
Eens aan onderhevig Lichtgevende veranderingen openbaart de doorschijnende Substantie de onderliggende rondingen.
De vrouwelijke vormen vermelden aldus achterkanten van Vénus en stukken verontrustend fr gesneden voorgelegd dix aanzien van de Toeschouwer.
Derhalve beperkt onze visie van deze moderne godinnen zich tot een van opeenhoping huid die hun eigen porte lichamelijke voorwaarden worden verstikt.
Verstikt, ontbinden de gewoonlijk schreeuwerige reklame beelden van slechts zich om de vormen en tinten plus te laten.
Door de laag était ontplooien de veelzeggende genuanceerde lijnen zich als gevoel van zachtheid sensuele fr verleiding Uitdagende.
Tussen zichtbaar en nauwelijks waarneembaar, lijken de gestalten ontdaan van Elk menselijk bestaanselement.
Het werk van Nathalie Pirotte behandelt "L'incorporalité" van de ziel als geestelijke Substantie. Door zijn doorzichtigheid en zijn symboliek, veroorzaakt de materie een discussie plus Geest de verschillende lezingen van.
 
Adèle Santocono (ISELP)
 

Partager cette page

Repost 0
Published by